Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Με Κερκυραϊκό χρώμα και ο φετινός εορτασμός του Δεκαπενταύγουστου στους Κυνοπιάστες

   Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος λαμπρός ήταν ο εορτασμός της μεγάλης εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, της "Παναγιάς μας" στους Κυνοπιάστες, στο χωριό που έχω μέσα στην καρδιά μου και που κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί αισθάνομαι σαν το σπίτι μου (και οι γνωρίζοντες ξέρουν το λόγο του δεσίματός μου με τον ευλογημένο αυτό τόπο ! ).
    Ο εορτασμός ξεκίνησε την παραμονή το απόγευμα με τον Εσπερινό και εν συνεχεία το βράδυ στις 11:00 έγινε η Παράκληση στην Παναγιά μας σε κερκυραϊκή ψαλτική, από τον Χορό Κερκυραίων Ψαλτών, σε ένα Ναό που επικρατούσε μια συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα !
   Την ημέρα της εορτής τελέστηκε ο Όρθρος και η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στην οποία συμμετείχε η εκκλησιαστική χορωδία του Ναού, υπό την διεύθυνση της κ. Σταματίνας Καρύδη. Η χορωδία απέδωσε το Απολυτίκιο της Κοιμήσεως και το Μεγαλυνάριο της Παναγίας σε κερκυραϊκή ψαλτική (για πρώτη φορά), ενώ ο εορτασμός ολοκληρώθηκε το απόγευμα με την καθιερωμένη περιφορά του Επιταφίου της Παναγίας στα γραφικά δρομάκια του πανέμορφου "χωριού μας" (ας μου επιτρέψουν οι φίλοι Κυνοπιαστινοί να αποκαλώ έτσι το χωριό αν και δεν κατάγομαι από αυτό).
     Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το παρακάτω link :
http://koinonkynopiaston.blogspot.gr/2012/08/blog-post_18.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου